Horní menu

Drobečková navigace

Úvod > Projekty MAS > Místní akční plán > Aktuality MAP > Vzdělávání zaměřené na digitální oblast

Vzdělávání zaměřené na digitální oblast



 

článek web MAS.docx

 

Místní akční skupina Podhostýnska, z.s se stala v období září 2021 – únor 2022

partnerem projektu Implementace Krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje II

 

Vzdělávání zaměřené na digitální oblast

V 9/2021 byla zahájena realizace Základního vzdělávacího programu MOY TOY. Tento vzdělávací program představuje pedagogickým pracovníkům prostřednictvím jednoduchých pracovních nástrojů a stavebnic jak podporovat rozvoj technického myšlení, prostorové představivosti, kreativity a vytváření jemné motoriky u dětí. 

 

Základní vzdělávací program MOY TOY obsahoval: 

·        seminář pro pedagogy

·        workshopy pro děti

·        pomůcky (didaktická sada - Stavebnice „Městečko MOY TOY, sešitek Šikovníček)

 

 

Celkem proběhlo 6 tandemových lekcí, každá v rozsahu 1 hodiny, proškoleni byli 3 pedagogičtí pracovníci MŠ. Pedagogové si s podporou lektora vyzkoušeli praktickou realizaci lekcí s využitím dodaných pomůcek k rozvoji digitálního myšlení a základů programování.

Tandemová výuka proběhla v termínech:

 

18. 1. 2022 - 10:30 – 11:30 hod. - třída Motýlci - téma Malý datový expert

 

1. 2. 2022 - 09:00 – 10:00 hod. - třída Motýlci - téma Co je to internet

                     - 10:10 – 11:10 hod. - třída Motýlci - téma Malý IT expert  

 

15. 2. 2022 - 09:00 – 10:00 hod. - třída Sluníčka - téma Malý programátor I

                     - 10:10 – 11:10 hod. - třída Sluníčka - téma Malý programátor II

 

22. 2. 2022 - 09:00 – 10:00 hod. - třída Sluníčka - téma Malý programátor III

 

 

Projekt je  spolufinancovaný Evropskou unií v rámci operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání. Reg. číslo CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_078/0018903

 

Projekt „Implementace Krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje II, reg. číslo CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_078/0018903 je realizovaný a financovaný s podporou ESF, Operačního programu výzkum, vývoj a vzdělávání, státního rozpočtu a rozpočtu Zlínského kraje